הדרך לשדרג את החסויות בכנס וגם להרוויח משידור חי ?
- ananim4u
- 7 במאי
- זמן קריאה 3 דקות
הפעם יצא לי קצת ארוך אך ממש אבל ממש חשווווווב !!! בעיקר אם אתם בעלי חסויות, כנראה שאתם כבר יודעים ששיווק הוא לא רק עניין של "לשים את השם שלכם על משהו וללכת". לא, לא, לא. שיווק הוא הזדמנות להיחשף, להתחבר, ולהגיע לקהל רחב – ממש כמו לבוא לחתונה רק בשביל לרקוד סלואו. אבל איך כל זה קשור לשידור חי של אירוע עסקי? ובכן, צילום ושידור חי של כנס לא רק נותן לכם אפשרות להגיע לאנשים, אלא גם מספק פלטפורמה מעולה לבעלי חסויות להגיע לקהל עצום ולהרחיב את החשיפה שלהם בצורה חכמה... עם טוויסט מודרני.
1. חשיפה מדהימה לקהל רחב – כולם רואים אתכם!

תחשבו על זה ככה: כשאתם נותני חסות לאירוע עסקי שמשודר בלייב, אתם לא רק משקיעים כסף – אתם בעצם קונים את "חלון הראווה" הכי גדול בעולם. שידור חי מאפשר לכם להגיע לכל מי שמצפה לראות את הכנס – בלי קשר למיקום שלו. הצופים יכולים להיות בסלון, בפיג'מה עם כוס קפה ביד, ובכל זאת... הם רואים אתכם, את הלוגו שלכם ואת המיתוג שלכם בכל רגע ורגע בשידור.
ואם אתם נותנים חסות לאירוע עסקי מועבר בשידור בלייב בפייסבוק, אינסטגרם או יוטיוב? וואלה, אתם לא "הפוסטר ברקע", אתם חלק מהשואו! הלוגו שלכם יופיע בכל מקום, ממש כמו השחקן הראשי בדרמת נטפליקס. וזה לא הכול – אתם יכולים להשתלב גם בהפסקות ובמהלך השידור. תארו לכם שהצופים שותים קפה ופתאום רואים את הלוגו שלכם. מדהים, נכון?
2. שיתופי פעולה אינטראקטיביים – תפסו את כולם בזמן אמת!
מה הסוד של שידור חי באינטרנט? אינטראקטיביות! אתם לא רק שם בתמונה או באנר, אתם ממש חלק מהשיחה. תחשבו על זה: אתם יכולים לקיים סשן שאלות-תשובות עם הצופים, לעשות הגרלות עם פרסים שלכם (מי אמר חולצה בחינם ולא קיבל?), ואפילו להדגיש את המוצרים שלכם בזמן אמת עם באנרים חכמים.
זוכרים את הימים בהם הייתם נותנים חסות לכנסים, אבל הסתפקתם רק בלהיות "הברושור ההוא" שאף אחד לא לקח? עכשיו זה עולם אחר. הקהל שלכם לא רק רואה אתכם – הוא מדבר אתכם, מגיב לכם, ואפילו מתבדח איתכם בצ'אט. זה כמו להופיע במסיבה שבה כולם מדברים עליכם, אבל בקטע טוב!
3. שדרוג החסות: מיתוג גלוי לאורך כל השידור
שידור חי לא מסתיים כשמכבים את המצלמות. תכל'ס, הלוגו שלכם ימשיך לככב גם כשהשידור יהיה זמין לצפייה חוזרת. חשבו על זה כמו להופיע שוב ושוב בהילוך חוזר במשחק כדורגל – אבל בלי להזיע.
מעבר לזה, החסות שלכם לא מוגבלת רק לאזכור בסוף האירוע או שלט קטן בכנס. אתם חלק בלתי נפרד מהחוויה. כל פעם שמישהו יצפה בשידור, הלוגו שלכם יהיה שם – בולט וזוהר. זה כמו לקבל פרס אוסקר על "המותג הכי טוב בתפקיד משנה".
4. נתוני צפייה וסטטיסטיקות – סוד ההצלחה טמון במספרים
אתם מכירים את זה שאתם משקיעים במשהו, אבל אין לכם מושג אם זה באמת עבד? בשידור חי זה לא קורה! תוכלו לדעת בדיוק כמה אנשים צפו, כמה זמן הם נשארו, ואפילו איך הם הגיבו.
תארו לכם: אתם נותנים חסות לכנס, ובסוף מקבלים דוח מפורט שאומר לכם, "הי, 75% מהקהל התלהב מהלוגו שלכם, ו-50% רוצים עכשיו את המוצר שלכם." איך אפשר לא לחייך?
5. חסות כנה ומובילה – אתם חלק מההצלחה!
שידור חי נותן לכם את ההזדמנות לא רק "להיות שם", אלא להיות ה-דבר. המותג שלכם יופיע בכל פינה, יזכיר את עצמו כל הזמן, וייצור קשר אמיתי עם הקהל.
כל פעם שמישהו יצפה בשידור, יראה את הלוגו שלכם ויחשוב לעצמו: "וואו, זה מותג שאני חייב לבדוק." ואם תשלבו הומור? אז בכלל תשבו את ליבם. תחשבו על זה: המותג שלכם הוא לא רק מותג – הוא חבר!
סיכום:
שיווק דרך שידור חי הוא לא רק השקעה, הוא ההזדמנות שלכם לבלוט, להתחבר ולקחת את המותג שלכם לשלב הבא. עם חשיפה רחבה, אינטראקטיביות ונתונים מדויקים, תוכלו להפוך את הקהל שלכם למעריצים מושבעים – או לפחות לאנשים שיזכרו אתכם בחיוך.
אז קדימה, הגיע הזמן שהחסות שלכם תעבוד יותר בשבילכם.
מי אנחנו
Comentários