סרטים שווקיים

סרטוני תוכן נועדו כדי להציג אותכם כאוטוריטה בתחומכם.
בעזרת מתן ידע והצגת מקצועיות אתם משוכים לקוחות לעסק שלכם.

סרטוני עדויות של הלקוחות שלכם נועדו להדגיש את שביעות רצון והיחס שהם קיבלו ולספק עדות חיה ללקוחות פוטנציאלים חדשים שמחפסים ספק בתחומכם .
סרטוני עדויות מאפשרים לכם ליצור שכנוע רב יותר ולקדם אתכם לסגירת לקוח נוסף !!!
לדוגמה: חברת אריאל בשנת 95' הגדילה ב 20% את כמות הלקוחות בתחום אבקות הכביסה רק בשלושה חודשים בעזרת שימוש בסרטוני טסטמוניאלס.